دینامیت بی صدا

دینامیت بی صدا - خرید دینامیت بی صدا
Rate this post

دینامیت بی صدا

بارها شنیده می شود که مردم به دنبال دینامیت بی صدا یا مواد منفجره بی صدا هستند که البته وجود ندارند. بلک پاور تنها ماده منفجره بی صدا تولید شده توسط این شرکت است که در واقع یک وسیله انفجاری نیست، اما مانند یک وسیله انفجاری اجسام مورد نظر شما را سریع و بی درنگ منهدم می کند.

در این مقاله از سری مقاله های مجموعه کتراک شیمی ایرانیان قصد داریم به معرفی دینامیت بی صدا  یا کتراک به شما عزیزان بپردازیم، شما عزیزان می توانید با استفاده از دینامیت بی صدا یا همان کتراک کلیه سطوح دارای ملات سنگین مانند ساروج ؛ بتن و دیگر سطوحی که به سختی ترخیب شده و یا حتی قابل تخریب نمی باشند را با بهترین شرایط به صورت بی صدا و کاملا بی خطر تخریب نمایید یکی از مزایای استفاده از دینامیت بی صدا عملکردی است که در پروژه های واقع در نواحی حساس به صدا دارد.

دینامیت بی صدا چیست ؟

دستگاه های انبساط الکتریکی سیاه رنگ سریع یا به اصطلاح بازرگانی آن بلک پاور ، ایمن و بسیار بی صدا که به نام دینامیت بی صدا شناخته می شوند. قابل استفاده برای تخریب بتن و سنگ در فضاهای باز و یا دیوارها و کف محصور می باشد.

قدرت تخریب دینامیت بی صدا

در صورت استفاده از دینامیت بی صدا یا همان بلک پاور اگر وظیفه شما تخریب دیوار یا کف است و قسمتی که می خواهید بشکنید آماده است می توانید با بسته بندی 5 کیلوگرمی و دهانه 2 متر در 2 متر تا عمق 1.5 متری نفوذ کنید. بسته به مته، 30 تا 50 متر مکعب کار را می توان با مته 5 کیلوگرمی برداشت، مشروط بر اینکه کار باز باشد و اطراف مزاحم شود.

شیوه عملکرد دینامیت بی صدا

انرژی سیاه ماده منفجره و یک دینامیت بی صدا نیست و تنها در لحظه با تولید و انبساط حجم زیادی گاز به دیواره سنگ فشار می آورد و فرآیند تخریب انجام می شود، فرآیند تخریب بلک پاور یا همان دینامیت بی صدا انفجاری و سریع است، اما قدرت سیاه نوعی دینامیت نیست. ماده منفجره است و در حمل و نقل خطر دارد و در حین اجرا از بین نمی رود

 

بلک پاور یا دینامیت بی صدا

برای استفاده از بلک پاور یا همان دینامیت بی صدا ، طبق دستورالعمل ، چند سوراخ در سنگ و ملات به عمق حداقل 50 سانتی متر حفر کنید، مواد دینامیت بی صدا ی بلک پاور را داخل چاله ها بریزید، آنها را با ماسه ببندید و سپس سیم هایی که قرار داده شده است را آب بندی کنید.

داخل انرژی سیاه به برق 220 ولت یا باتری 12 ولت وصل کنید تا سنگ منفجر شود . پس از خرید دینامیت بی صدا تمامی روش های اجرا در اختیار شما قرار می گیرد . در خاتمه باید گفت که گزینه ارزان ، سریع و راحت در کار تخریب همیشه گزینه انفجار با دینامیت بی صدا ، تی ان تی ، کورتکس است .

مزایای دینامیت بی صدا :

از مزایای دینامیت بی صدا می توان به ایمن بودن برای کاربر و محیط زیست ، آسیب های کنترل شده، قیمت مقرون به صرفه ، عملکرد راحت ، عدم نیاز به ابزار، بی صدا بودن، عدم وجود حرارت در سنگ یا بتن و … اشاره کرد. دینامیت بی صدا به عنوان بهترین در جهان معرفی شده و توسط شرکت های ریخته گری بتن در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سهولت در استفاده از دینامیت بی صدا

سهولت استفاده از کتراک و بلک پاور و دینامیت بی صدا باعث شده تا هرکسی بدون نیاز به آموزش خاص و تخصصی به راحتی از این محصول استفاده کند و حداقل تجهیزات مورد نیاز استفاده از این محصول را افزایش داده است! شما فقط باید دستورالعمل های نحوه استفاده از کتراک بلک پاور و یا همان دینامیت بی صدا را مطالعه کنید.

تخریب با استفاده از دینامیت بدون صدا

تخریب به وسیله مواد منفجره ای مانند سی فور و … نیاز به تخصص بسیار بالایی در استفاده کردن از این مواد خطرناک دارد و در صورت کوچکترین اشتباه در مراحل انجام تخریب با استفاده از سی فور می تواند شرایط بسیار سخت شده و به ورود صدمه های جانی ختم گردد.

ضمنا لازم به ذکر است که استفاده از مواد منفجره ای مانند سی فور نیازمند اخذ مجوز های دولتی بوده و در هر مکانی غیر از موارد تعریف شده توسط دولت امکان استفاده از آن وجود نداشته و جرم محسوب می گردد.

اما استفاده از دینامیت بی صدا یا همان کتراک برای هر مکانی مناسب و بدون نیاز به اخذ مجوز و مراحل اداری برای تخریب انواع سطوح و سنگها و حتی ساروج به عنوان دینامیت بی صدا مورد کاربرد قرار می گیرد.

 

خرید دینامیت بی صدا در ایران

کتراک شیمی ایرانیان تولید کننده با کیفیت ترین کتراک ( دینامیت بی صدا ) در ایران و وارد کننده کتراک خارجی در ایران می باشد. برای خرید با شماره های موجود در سایت کتراک شیمی ایرانیان تماس حاصل فرمایید تا سفارش خود را به همراه مشاوره رایگان ثبت و  محصولات را در هر نقطه از ایران دریافت نمایید.

لازم است بدانید که ارسال محصولات دینامیت بی صدا بلک پاور از طریق کتراک شیمی ایرانیان به صورت روزانه صورت و انجام میپذیرد.

دینامیت بی صدا ( کتراک )

بر خلاف استفاده از مواد منفجره بی صدا که با نام تجاری کتراک تولید و عرضه می شود می توانید به راحتی و در اسرع وقت اقدام به تخریب سطوح و سنگ های مختلف نموده و سخت ترین سطوح را با استفاده از این ماده منفجره غیره منفجره و کاملا بی صدا از بین ببرید. لازم به ذکر است که استفاده از کتراک هیچ گونه خطری در صورت رعایت نکات ایمنی نخواهد داشت.

 خرید اینترنتی دینامیت بی صدا

کتراک شیمی ایرانیان تولید کننده انواع کتراک ( دینامیت بی صدا ) با بهترین کیفیت در ایران و فروشنده انواع مختلفی از کتراک های خارجی و یا همان دینامیت بی صدا های خارجی با برندهای مختلف در ایران می باشد که در صورت تمایل برای خرید و تهیه کتراک از مجموعه و شرکت کتراک شیمی ایرانیان کافی است با شماره تماس های موجود در صفحه رسمی ما تماس بگیرید.

یا از طریق فروشگاه آنلاین نسبت به ثبت سفارش و خرید کتراک یا همان دینامیت بی صدای خود اقدام فرمایید  ضمنا لازم به ذکر است که کارشناسان ما در تمامی طول بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

در صورت داشتن هرگونه سوال و بروز مشکلی می توانید سریعا با کارشناسان زبده ما در کتراک شیمی ایرانیان تماس حاصل فرمایید و به صورت کاملا رایگان از خدمات مشاوره ای ما بهره مند گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *